År 2010, ska bli bäst!

 

Detta året kommer bli riktigt bra, det känner jag på mig. Det är så mycket som kommer hända... Om 23 dagar fyller jag 15, och då får jag ta moppekörkort - vilket betyder att jag kan ta mig vart jag vill, när jag vill. Underbart!

 

Sen så ska jag till Norge, med konfiramtionen, och åka skidor. Det kommer bli riktigt nice. Längtar!!!

 

Och så fick jag ju en resa till Turkiet i julklapp, och jag längtar så sjuuuukt mycket. VILL ÅKA NUUUU! Shoppa, sola, bada, äta gott, ännu mer shopping och sol och bad, och bara njuta, lämna allt här hemma och bara ha det bra. Det gillar älskar vi!!!

 

Och sen så är det SOMMAREN, denna sommaren ska bli bäst. Ska vara mycket med kompisar, mycket på stranden, och bara ha kul, precis som det ska va! :D

 

Och jag ska göra detta året till det bästa, ha kul och göra det till ett händelserikt år som man kommer minnas. :)

2010-01-01 - 22:26:39
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Emmy Söderberg

dom har väl höjt åldersgränsen till 16 när de gäller moppekort? eller de kanske dom inte hunnit göra än jag vet inte.

2010-01-02 @ 09:12:42
URL: http://emmysoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0