100118

...Ja, så var det de här med rubriken! ;)

Jag har bloggtorka just nu, och hinner inte blogga heller just nu, och det är därför det är så lite bloggande just nu. Men ikväll har jag mycket att göra, men imon eller på onsdag lovar jag att det kommer bli som vanligt igen.

Jag håller på att städa i ordning på mitt rum, och packa upp väskan från i helgen, och packar väskan tills imon, och sen måste jag också planera lite inför barngympan som började igen idag, efter uppehållet. Jag har också 225 bloglovin' inlägg att titta, så jag har en del att göra.

Men somsagt, ska blogga mer såfort när jag inte har lika mycket att göra, för jag måste prioritera skolan, 'jobb' och allt annat som är viktigare än bloggen, sen kan jag blogga. :)

2010-01-18 - 20:25:29
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0