1 Januari 2010

Det kändes lite läskigt att skriva faktiskt. :) Haha, undra hur många gånger man kommer skriva 2009, fast än det är 2010.

Hoppas ni hade en riktigt bra nyårsafton, och en bra start på det nya året. Det hade iallafall jag. Mycket god mat, skratt, raketer och massa annat, riktigt kul. :)

Jag fotade även raketer, men det var kallt och jag hade min lilla kamera, så det blev nästan inga bra bilder iår. :/ Men ni kan få se några. Det var iallafall väldigt fint, och sjukt mycket raketer överallt. Kul, för det är så det ska vara på nyår! :) Synd bara att tiden gick så himla fort! ;)






2010-01-01 - 15:33:32
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Kevin Svensson

Hur får du det till att det står tilda johansson 2009 på dina kort???

2010-01-02 @ 22:20:31
URL: http://nikonnokin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0