Jul, jul, strålande jul

Idag har jag och mamma haft en liten förbereda-inför-julen-dag här hemma. Jag har klätt granen, och så fick jag även en liten gran till mitt rum av mormor och morfar, som jag ocskå har klätt. Jag har slått in julklappar, dock inte alla, resten fixar jag imorgon. Jag har julstädat rummet (julstäda = storstäda + julpynta). Jag har hjälpt mamma med lite pynt och fix, då hon inte kan göra så mycket med en arm. Nu ska jag lägga mig och titta på någon film eller någon gammal julkalender, och sen sova så jag orkar upp imorgon och kan fixa resten.

Min söta, lilla gran med lite paket under.


Ett litet paket!

 

Julgranskula i granen.  Ser ni mig? ;)

2010-12-22 - 23:18:51
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0