Redan 1 augusti

Oj, vad tiden går fort. Jag vill att tiden ska stanna här och nu, ett tag iallafall. Eller så kan det vara en månad höst, en månad vinter, två månader vår och resten sommar på ett år. Tänk er åtta månader sommar på ett år, hur underbart skulle inte det vart?

Nu är det som det är, och jag tänker ta vara på dom 18 (usch, vill inte prata om det) dagarna som är kvar på sommarlovet. Jag ska njuta till max.

Imorgon åker jag till stockholm och stannar där några dagar, blir väl shopping och bara ha det allmänt bra. Sen nästa vecka ska jag bara vara med kompisar och göra sånt jag känner för, och likadant dom dagarna som är kvar på sista veckan av sommarlovet. Kanon!




2010-08-01 - 14:44:52
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: elsa

Ja fy vad fort dte har gått! :\

2010-08-01 @ 20:56:25
URL: http://elsaglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0