It's raining



Det rengar ute.. Sånt där tråkigt regn, inte skurar, utan det regnar hela tiden.

Jag går fortfarande runt i mjukiskläderna som jag hade på bilden i förra inlägget. Röjer lite på mitt rum, packar upp från stockholm och när jag är klar med det så ska jag ta och göra en latte och sätta mig och mysa framför tvn. Sen ska jag nog hoppa in i duschen och göra mig lite fräsch. Ikväll skulle jag vart med Annie, och kanske några mer, men det blev inte så. Så blir väl filmmys ikväll.

Hörs senare,
puss
2010-08-08 - 16:58:13
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Kan inte du göra videoblogg nån gång? ;))

2010-08-08 @ 17:57:43
URL: http://gabiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0