Ingen laddare - ingen dator

Min datorladdare har gått sönder. Helt och hållet. Bara sådär. Alltså kan jag inte ladda min dator nu och kan därför inte blogga mer n från mobilen, och mammas och pappas dator, men där har jag inga bilder och min syster har kameran denna helgen när hon tävlar. Men är extremt fotosugen, så ska fota så fort kameran kommer hem.. Nu tittar jag på film - Bröllopsfotografen! Puss Bloggar från mobilen, därför kan det vara lite stavfel, för den ändrar orden ibland!
2010-08-28 - 22:52:10
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

2010-08-29 @ 10:44:28
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0