Spring

Foto: Jag

 

Jag sitter just nu och pluggar på No, inte alls kul, men känns faktiskt helt ok. Ska lägga mig nu och läsa igenom lite i kemiboken, och sen tror jag att jag klarar det imorgon, eller hoppas iallafall.

 

Lämnade in alla Engelskauppgifter idag, och fick tillbaka en av dom, uppsatsen. Jag fick inget betyg eller omdöme om den, men det var inte alls mycket att rätta, bara sju stycken små saker, så det kändes bra.


Var på körskolan innan, och pluggade till provet, och tog även ett nytt syntest, för det krånglar med körkortstillståndet och transportstyrelsen, men så saknades det ett papper så får vänta ytterligare några dagar, sen kan jag skicka in det, och sen får jag vänta på att jag får tillbaka det, och sen kan jag börja övningsköra. Men jag satte mig och pluggade på provet i två timmar, och fick 59 rätt ena gången, och 57 rätt andra gången. 58 är godkänt när man gör provet tror jag.

 

Bilden som jag la ut fotade jag innan vi åt, och fotade lite andra bilder också, så dom kommer nog upp imorgon.

 

Puss, Godnatt!

 

2010-04-22 - 21:06:55
Dagbok - 3 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fin blogg :)

2010-04-23 @ 13:06:32
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Neha

Vilken fin bild:D

2010-04-23 @ 14:07:13
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: T O W E [foto]

fin bild!

2010-04-24 @ 11:20:05
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0