Snälla, hjälp mig

Som ni vet, så ska jag till norge på söndag...
Och jag måste ju ha iphonen proppad med massa bra musik. Men jag kom på det att jag kan köpa spotify premium en månad, så kan jag lyssna hela tiden. Eller?

Någon som har det, som kan säga säkert att man kan lyssna utan att vara uppkopplad? För jag kommer nämligen stänga av internet helt på telefonen, för jag vill inte ha räkning på typ 20.000, eftersom Norge är utomlands, så är det ju så himla dyrt med telefonräkningarna, och den kan ju "koppla upp" sig själv, utan att jag går in på internet, så jag kommer helt enkelt stänga av internet helt. Kan jag ändå lyssna på spotify och söka nya låtar och sånt när jag är i Norge, eller måste jag ha tillgång till internet?

Snälla, hjälp mig någon!!
2010-04-06 - 21:20:51
Musik & Film - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Sara

Du kommer inte kunna söka på låtar utan internetet :p Men det ska gå att lyssna på dom spellistor du har tillgängliga offline även om internetet är helt avstängt :) Så äre iaf på datorn :P :)<3

2010-04-06 @ 23:13:23
URL: http://saranorrhede.blogg.se/
Postat av: sara

jag gillar spellistan längst ner ;) HAHA!

<3

2010-04-07 @ 13:11:41
URL: http://sarasofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0