Home sweet home

Nu är jag hemma igen.
Har haft ett riktigt bra konfirmationsläger i Norge, riktigt bra.
Vi har haft strålande sol hela tiden, riktigt skönt.

När vi kom upp i söndags så åt vi trerätters på restaurangen, och sen fixade vi iordning i våra lägenheter som vi bodde i. I måndags gick vi upp tidigt och åt frukostbuffé och sen åkte vi till backen och åkte skidor hela dagen. På kvällen åt vi kvällsbuffé med massa god mat, och efterätten... Det fanns typ 10 olika sortes glass, och olika "glass-såser", kladdkaka, massa färsk frukt som vattenmelon, annanas och honungsmelon, persikorhalvor, päronhalvor, några typ andra saker som jag inte vet vad det var men som var jättegott. Efter det tittade vi på Änglar & Demoner, men jag var trött och somnade, inte bra, eftersom vi ska redovisa. ^^

Igår gjorde vi typ samma saker, och på kvällen tittade vi på Da vinci-koden, och jag lyckades faktiskt hålla mig vaken. Senare på kvällen hade vi riktigt, riktigt kul, orkar inte berätta allt, men som sagt, hela lägret har varit bäst!


Ganska mycket text, men det bara blev så. (a) Bilder kommer säkert lite senare, när jag har packat upp väskan och fått fram kameran.
2010-04-14 - 20:34:02
Världen runt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0