Godnatt

Nu tänkte jag gå och lägga mig och titta på någon film, och sen sova. Är ganska så trött, så känns skönt att lägga sig i tid för en gångs skull.

Imorgon är det ju skola, och efter skolan så tror jag faktiskt att jag ska åka in till körskolan och sätta mig och plugga lite på teorin. Fick godkänt på träningsprovet eller vad man ska kalla det. Man gör prov där inne, som man får öva på tills det riktiga provet, och fick godkänt på det, så hoppas att jag kan fortsätta med nästa prov imorgon isåfall, eller göra mc-frågorna som vi också ska göra!

Mycket babbel där, om ingenting, ingenting intressant iaf.

Men nu ska jag somsagt gå och lägga mig, hoppas ni sover gott. Godnatt!
2010-04-25 - 21:20:38
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0