Glad påsk


Foto: Jag

Jag har precis vaknat, eller för en halvtimma sen, och ska strax gå ner och äta god frukost. Stekt ägg och bacon! Mums. Jag tänkte bara önska er en Glad Påsk, för det är ju påskafton idag, som säkert alla vet! ;)

Bilden är tagen för ett år sen, ganska exakt, den 5:e April 2009, och är på min syster. Tittade bland mina bilder och hittade blandannat denna, men även massor på när jag var ute och solade och det var jättefint väder vid denna tiden förra året. Det är det ju idag med, men inte så varmt så man kan ligga ute i bikini och sola!

Nu ska jag äta frukost somsagt, och sen får vi se vad jag hittar på, haha! ;)
2010-04-03 - 10:04:54
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0