Gekås

Nu har jag kommit hem från Gekås, och det var hur mycket folk som helst. Man fick typ panik där. Det tog inte så lång tid, två timmar kanske. Jag köpte inte så mycket, men lite blev det iallafall..

Jag köpte..
Nattcreme
Dricka (till norge)
Godis (till norge)
Tvål
Deo (som luktar skitgott)
Toffsar och spännen
Tuggummi
Bh
Två stora vita t-shirtar att sova i
Sporttopp

Sen kanske något mer, kommer inte ihåg exakt, men jag tror jag har allt jag behöver till Norge iaf, så det är ju bra!

Nu ska jag plugga, måste göra klart Matten och Engelskan idag, och fortsätta med födjupning i Andra världskriget och Norska. Sen om jag hinner måste jag fixa en sak till bilden, en rolig sak. :)
2010-04-09 - 13:42:03
Dagbok - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åhh.. jag vill också åka dit. Har aldrig varit där men det verkar ju så kul att shoppa massor :)

2010-04-09 @ 14:11:46
URL: http://ginatricotnes
Postat av: Mathilda

Blev fel när jag skrev min blogg adress...skickar igen ;)

2010-04-09 @ 14:12:27
URL: http://ginatricotnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0