A little bit more

Ska precis gå och fixa mig inför sängen.
Sen tänkte jag lägga mig och titta på någon film en stund. Tänkte lägga mig tidigt idag, och gå upp tidigt imorgon, och även lägga mig hyfsat tidigt alla dagar fram till söndag så att jag är riktigt utvilad till norge.

Idag har vi grillat ute för första gången i år. Vårkänslor.

Var även på den sista teorilektionen innan, så nu väntar jag på mitt körkortstillstånd, så att jag kan börja övningsköra och sen göra provet när jag har tränat tillräckligt.


Foto: Tilda Johansson (Jag)
2010-04-07 - 21:31:14
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Vilken vacker bild. :) när man kommenterar hos dig står det jue så här:



0 Kommentarer

Dagbok| © tildaajohanssson.blogg.se



Hur har du gjort för att få så.. :)

2010-04-08 @ 13:08:45
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0