Världens bästa låt?

Denna låten är så grymt fin, lyssnar på den varje dag, flera gånger och tröttnar inte. Älskar den!

Sitter och pluggar spanska, och lyssnar på musik (den låten just nu ^^) , spanska glosorna är så sjukt svåra och går inte in, jag är trött och vill sova. Funderar på att sova istället och försöka få in glosorna i bussen imon, men vet inte hur det kommer gå, haha. Pluggar nog lite till och sover sen.

Imon är det fredag, och efter skolan så ska jag direkt till stallet, rida lektion, knoppa och fixa allt inför lördag och sen vet jag inte vad jag ska göra, sova antagligen, hoppas det inte blir allt för tidigt på lördag bara.
2009-09-03 - 21:14:10
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0