Pyssel.

Detta var vad jag pysslade med i fredags kväll...
Gjorde alltså om ett litet anteckningsblock. Jag blev ganska nöjd, fast inte med baksidan (sista bilden) men framsidan blev ganska bra.
Och så här...
... Såg den ut från början!
Vad tycker ni? Hiss eller diss? :)

Sitter och tittar på svenska hollywoodfruar nu, haha, gud vilka fjollor dom är. x) Men det är kul att titta på. ;p
Imorgon ska jag stanna en timma i ullared, och kanske köpa skor, om jag hittar några då. Sen blir det konfirmationen, första riktiga gången typ. :)
puss
2009-09-28 - 21:22:20
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Sara - [Personlig fotoblogg]

jättefint ! :D

2009-09-29 @ 20:41:51
URL: http://saranorrhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0