Sista dagen på lovet!

Ja, idag är det sista dagen på lovet, om man inte räknar med helgen. Det känns inte bra, eftersom jag blev sjuk i onsdags, på morgonen, och är fortfarande sjuk. Hög feber och hostar nästan hela tiden. Har hostat så mycket så jag har sån träningsverk så kan knappt röra mig. Febern går inte ner fast än jag tar stark alvedon, och därför orkar jag inte göra någonting, ligger bara i sängen hela dagen, och har gjort det sen i onsdags, därför inte bloggande.

Blev inget Göteborg igår, eftersom jag var sjuk, så det får bli en annan dag, hoppas det blir snart!

Nu ska jag sova lite, och sen får vi se hur jag mår. Om jag mår bättre ikväll så bloggar jag.
2009-10-30 - 11:43:13
Allmänt - 3 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Julia gustafsson

ush är med sjuk :s

2009-10-30 @ 17:23:35
URL: http://juuliagustafsson.blogg.se/
Postat av: Papa

KRYA PÅ DIG!!!!!

2009-10-30 @ 19:17:10
Postat av: Liisa

SVAR: Vad bra! :)

Har hört många säga att den är riktigt bra ;) <3

2009-10-31 @ 21:27:45
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0