Saknar min Trolle.

Nu sitter jag i skolan, har precis ätit och ska ha våran första lektion om 20 minuter. Vi har varit på brandutbildning i Falkenberg, segt, men skönt för jag fick sovmorgon, och det var väldigt skönt, kunde sova 1 timma längre, och kunde ta det lugnt.
När jag kommer hem ska jag äta och så, och sen kommer Ulrika och hämtar mig så ska jag rida. Jag var ju sjuk en vecka, och sen så red jag inte i helgen, så det var länge sen jag red, saknar det.
Riktigt go dag detta, sovmorgon, två lektioner, rida "istället" för konfirmation, efter som det är uppehåll som jag skrev igår, och så ska jag bara ta det lugnt ikväll.
Bilden är på lilla Trolle, min förrförra ponny som jag red in, saknar dig mest! <3
Var tvungen att sudda över ansiktet, eftersom jag inte vet vem tjejen
på bilden är, och vet inte om hon vill vara med på bilden eller inte.
2009-10-20 - 12:03:10
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0