Fortfarande sjuk.

Jag är fortfarande sjuk, så har inte orkat blogga, men nu så kände jag för att göra det. Man ska blogga för att det är kul, inte för att man måste. Jag mår lite bättre idag, men blir ingen skola imon, sen får vi se hur jag känner mig, om jag kan gå på onsdag eller inte.

Har suttit och funderat lite på hur jag vill ha mitt rum, när min syster "flyttar ut" ur huset, till mammas gamla affär, där hon håller på och inreder, där hon får ett rum och ett "dressing room" och lite extra förvaring till familjen, även en tvättstuga ska byggas där, till mamma, och så ska nog pappa fixa iordning hans studio där ute också. Och när min syster då har flyttat ut (hoppas hon gör det i helgen (a)) så ska mamma och pappa flytta ner på hennes rum och då får jag "hela" övervåningen, fast vi har ju tvrum där uppe, och toa, så dom andra kommer ju såklart vara där, men jag får större yta, och nu har jag  kommit på hur jag vill ha det på mitt rum, på min "data+mys-hörna" och lite så, plus att jag får mer plats för mina kläder. (a) Önskar mig en 32" LCD TV i julklapp också, som jag kan ha på mitt rum. ^^ Så det har jag suttit och funderat på nu ikväll, medans jag tittat på Svenska hollywoodfruar.

Går inte att ladda upp bilder jue -.- Jag som redigerat bilder på min syster. Blä! :(
2009-10-12 - 22:08:50
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: sara

sv: säg bara när och var jag kommer :) <3

du är underbar puss!

2009-10-13 @ 18:04:18
URL: http://sarasofies.blogg.se/
Postat av: Sara

Om jag är frisk på lördag så kan jag med, på dagen är jag helt fri :)



Puss <3

2009-10-13 @ 19:54:49
URL: http://sarasofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0