Natti Natti.

Nu kommer det lite "resultatbilder", jag har ju fixat en del på mitt rum och lite utanför också.
Var bara tvungen att visa bild på det fina vädret som har varit idag, tagen runt klockan 4.


Min lilla "myshörna", tog bara bild på fåtöljen, eftersom det inte är klart med resten ännu!


Min hylla, som stod upp innan.


En till bild på hyllan, ur en annan vinkel. Hade högt ISO, för det var mörkt, därför är den grynig.


En av blommorna jag fick av mamma i onsdags, passade in väldigt bra. Tack!

Nu har jag borstat tänderna och bytat om till pyjamas, ska lägga mig och titta på "en ö i havet" och sedan sova. Godnatt!

2009-10-17 - 22:59:49
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0