Dålig uppdatering, förlåt!

Okej, riktigt kass uppdatering igår, men jag var inte hemma.. Var på tävling i Borås från typ, 8 till 5, och sen åkte jag på innebandy och sen hem och äta och plugga, så hann inte.

Men nu så.. Jag har precis kommit hem från barngympan, tjänat yttligare lite pengar, haha. Nu ska jag snart äta, och sen tänkte jag plugga lite, så att jag blir av med lite, har dock inte så jättemycket nu, för jag har gjort spanskaprovet idag, och nu har vi inget mer prov vad vi fått reda på. Skönt! Men har lite som jag blev efter i när jag var sjuk och så, och lite läxor, så jag tänkte plugga idag, och även titta på lite tv-program på datorn som jag missat avsnitt av. :)

Och nu kom jag på att jag får sovmorgon imon, en hel timma. Haha, mycket för mig, eftersom vi aldrig har sovmorgon. Lite dåligt, eftersom typ alla andra skolor har det, men vi börjar alltid klockan 8. Får åka klockan 20 över 7. Ingen konfirmation imon heller, "lediga" från den i två veckor, gött. Jaja, nu ska jag iallafall sluta tjöta, skriver nog mer lite senare. Puss



Min lilla katt, ligger på mina fötter just nu, mysigt.
2009-10-19 - 18:44:44
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Vilken söt kisse!

2009-10-19 @ 20:49:30
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0