Äppeltjuvar.

Mår lite bättre idag, men får stanna hemma minst en dag till, eftersom jag fortfarande har feber. Missade tandläkartiden idag, fast det gjorde såklart inget (a), men imon ska jag nog till doktorn, astmagrej, men får se om jag går eller inte, vi får se hur jag mår.

Fixar lite smådetaljer på bloggen, så den kommer förhoppningsvis bli lite finare här och var. ;)

Och dessa stora maffiga typerna står i våran trädgård och äter våra äpplen. -.-
Älgar är läskiga.             Bildens kvalité är sämst, men hade ISO 1600, eftersom det var så mörkt.
2009-10-13 - 21:05:34
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: sara

he he jag älskar era älgar :u

2009-10-14 @ 13:17:33
URL: http://sarasofies.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hur kan skjuta såna godingar:) Älskar att titta på dom!

2009-10-15 @ 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0