A good Saturday!

Ja, som rubriken säger, så har jag haft en bra lördag.. Jag gick upp halv 10 och åt frukost, och sedan åkte jag iväg och red. Red i ridhuset och det gick jättebra.

Jag har också ätit hos mormor och morfar, jättegott. Sen har jag varit med mamma och pappa i stan, på typ, friskvårdsmässa eller nått, typ massage, smink, hudkrämer, hårprodukter, och massa mer. Min faster stod där, så därför åkte vi in, och det var roligt/mysigt. Sen åkte vi och handlade, massor av gott till kvällen, dipp och grönsaker, godis, naturgodis, iste (älskar det!!!!) och så ska vi äta god mat. Mysig lördag tror jag detta kommer bli! :)

Jag hade bestämt mig för att gå ut och fota nu när jag kom hem, men så var batterit slut, :( Så jag får vänta tills det laddat, men senare ska jag gå ut, innan det blir mörkt, så då kommer det väl antagligen bilder senare! Istället för att fota, så tog jag ett stort glas med is och iste, och clementin med romerska bågar (choklad) , ååh, det är sååå gott!

Puss
2009-10-24 - 17:14:40
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Emmy

svar: jo haha denna är bara "tillfällig" :)

2009-10-24 @ 19:05:11
URL: http://emmysoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0