Vampyrer

Ja, just nu är det mycket tjat om Twilight och new moon, överallt nästan. Så jag kan lika gärna prata lite om det jag också. (a) haha!
Jag har iallafall sett The twilight saga new moon. Twilight 2 kallar vissa den också, det stod båda två på biljetten. Filmen var iallafall jättebra, men slutet var så spännande så man vill bara se nästa film NUUU! Se den, jag lovar, den är verkligen bra!
Slängde ihop en liten bild, med vampyrtema, på min kusin, haha! (a) Gjorde den på 5 minuter, slarvade, men orkar inte, men ni får se den iallafall. Jag hade antagligen inte fått sett den i vanliga fall, men nu är jag så snäll. Haha!

Jag har ändrat ögonfärgen till röd/orange
Jag har gjort hyn blek och slät (prefekt)
Jag har lagt till två fula, riktigt slarviga vampyrtänder.

Haha, och jag vet att hon ler, men orkade inte leta efter någon bild!

2009-11-22 - 00:25:01
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0