Smygtitt på en ny design

Jag håller på och fixar en ny design, en vinterdesign. Lägger upp den såfort jag har fått den som jag vill, sen kommer jag fixa lite med den när den ligger uppe också. Det blir någon gång i helgen, kanske imorgon, annars på lördag eller söndag. Jag hoppas jag blir nöjd med den, för annars får man verkligen ingen blogglust alls, men det ska nog bli helt okej! :)



Nu tänkte jag hoppa in i en varm dusch, sen fixa mig för sängen (borsta tänderna, o.s.v) sen lägga ta en värktablett (har fortfarande ont i armen :/) och sen lägga mig på spikmattan en lite stund, och sen läsa tills jag somnar. Underbart! :)

Jag bloggar såklart mer imorgon, men så länge kan ni ju kommentera lite, vad tror ni om den nya designen? hur ser smygtitten ut? ^^

Sov gott allihopa, puss
2009-11-26 - 21:15:44
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0