Smakprov från fotograferingen

Nu sitter jag hos kusinen min, ska sova här inatt, och sen imorgon blir det Göteborg med kusin och Faster, för min faster går skola för att bli sminkös, så ska jag och min kusin vara "sminkmodeller", så dom som går på skolan ska typ sminka oss med massa olika sminkningar hela dagen, roligt!

Var ute och fotade innan, blev några bra kort.. Lägger ut en som blev sådär, men ni får se den som ett litet smakprov.



Nu ska vi titta på film, antingen 17 again, eller filmen Up, sen ska vi nog sova, eftersom vi var uppe tidigt imorse och ska upp ganska tidigt imon också. Hoppas ni haft/har en bra kväll, för det har jag. Puss
2009-11-07 - 19:58:14
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Millaaa

gud vilken bra bild! :D visst är den redigerad? (a)

2009-11-08 @ 14:48:47
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0