New moon, premiär imorgon

Nu har jag kommit hem, jag har ridit dressyrlektion för en ny tränare, Caroline, och det verkar bli jättebra. Ska rida varannan torsdag! :)

Jag har också hunnit duscha, äta, titta på Andra Avenyn (som jag typ missade i tisdags) och även pluggat lite. Nu ska jag plugga vidare, och sen titta på Riverside. Imorgon är det Fredag, det gillas. Men jag skulle gärna haft biljetter till New moon, vill verkligen se den. Men får väl se den någon annan dag. Någon som vill följa med? :)

Det kommer antagligen komma upp en liten överraskning på bloggen om ett tag, men inte helt säkert.

Hoppas ni har haft en bra dag, för det har jag!



Hittade en bild, som jag redigerade. Tror inte jag lagt upp den innan.
2009-11-19 - 20:18:14
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Lisa

Asså, sjukt fin bild tilda :D <3

2009-11-19 @ 21:44:29
URL: http://liianfian.blogg.se/
Postat av: S A N N E ♥

jättefin bild ! :)

2009-11-26 @ 21:13:35
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0