Det här med svininfulesnan

Jag blir inte riktigt klok på detta med svininfulensan och vaccinet. Jag skulle tagit det när det första vaccinet kom, men jag var sjuk då, och sen skulle jag tagit det förra veckan, men så tog det slut, och sen skulle jag tävla, så ville inte ta det.. Nu hade jag bestämt mig för att ta det imorgon, men så får jag ett sms av mamma där det står att det har tagit slut igen. s-k-i-t! Ena stunden ska bara riskgrupperna ta den, sen ska alla ta den, sen ska alla ta den två gången, sen bara en gång, sen har dom beställt för mycket vaccin, sen tar det slut, och sen ska vi i riskgrupperna tydligen ta den två gånger. Fattar ju ingenting, allt är bara rörigt!

Så nu vet jag inte när jag ska ta det. Borde egentligen redan tagit det, eftersom jag har astma och är i riskgrupp.

Men nog tjatat om det, har haft barngympa nu, och ätit, så nu sitter jag och tittar på tv, inget att plugga på, inget alls, nice! :)

Oredigerad bild, som jag fotade i lördags när det var jättefin himmel.
2009-11-16 - 19:30:48
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0