tävling!

Imorse var jag skit trött, och hade ont i huvudet, vaknade klockan 7, eller gick upp då, och bussen går typ lite innan halv, måste köra hemifrån 20 över, så det blev lite stressigt, men jag hann..
Första lektionen mådde jag ganska bra, och på rasten var jag pigg, men sen på matten och spanskan mådde jag skit.
Ont i huvudet, halsen och kände mig febrig, så efter maten tog jag bussen hem.

Nu är jag hemma, och jag har fixat alla presenter till Emma, hon fyller ju år i morgon. :)

Ligger och sover typ, tittar lite på Close to Home, det är jättebra, första gången jag ser det, men det är väldigt bra faktiskt!

Det blir antagligen en tävling, här på bloggen asså...
Du anmäler dig genom att kommentera detta inlägget, 
och sen länkar du på din blogg till mig..
Jag går in och tittar på din blogg, om det är länkat, är det de, så är du med!
Blir det under 20 som är med så blir det ingen tävling, så sprid det gärna vidare! 
Priset är en bloggdesign, där ingår en header, kodning, bakgrund, design i menyn! 

Anmäl dig nu! 
2009-05-05 - 15:03:16
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas allt e bra med dig idag :)

2009-05-05 @ 15:58:10
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0