Plump!

Idag gick jag upp typ vid 9, och när jag hade gjort mig klar, så åkte familjen, - emma, och spelade golf.
Det var kul när det gick bra, men inte när det gick dåligt. x)
Inget jag kommer göra ofta, men kommer väl följa med mamma och pappa ut någon gång då och då!
Det tog väl kanske 4 timmar, med fika paus, och jag tog på stegräknaren för att se hur mycket man gick, och jag gick ca 12.000 steg. När vi var klara, så åkte vi till ästad gård, och gick där lite, jag fotade ganska mycket, på blommor och på åsnan.
Vi fikade också där, och så skulle vi försöka hitta fölet, men det gick inte, och när mamma frågade, så var det inte kvar där, men skulle komma tillbaka. Vi åkte mest dit för att titta på fölet, och för att mamma skulle titta på sitt schema. (hon jobbar där)

När vi kom hem , så satt jag mig lite vid datorn, och fixade min hemsida, - www.skraddargarden.com/tilda   
Jag har typ kommit på varför det inte funkar att "läkna", men det är för att det inte funkar på mac, -.-
så ni får kopiera och titta in på den! :D haha

Jag har fått soleksem så kan inte sitta ute i solen mer nu, så jag får sitta här inne! :(
Nu har jag gått 15 000 steg.. ;) hhahaha!

Inga planer inför kvällen, och typ inga inför imorgon, kusinen kanske kommer, och så ska jag antagligen rida alla hästarna.. (eller, Putte och Sol, kanske lite Carisma med) men vet inte, inget bestämt, så jag skriver imorgon kväll om vad jag har gjort! :)


GLÖM INTE ATT TITTA IN - www.skraddargarden.com/tilda                 ;)






idag är det också exakt ett årsen Trolle åkte , saknar honom jätte mycket ! :(
080502 klockan 1 åkte han! 


2009-05-02 - 18:25:29
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Gaia

Vilka fina bilder! :D

2009-05-05 @ 17:57:35
URL: http://gaiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0