6 dagar kvar till Turkiet!

Förlåt för kass uppdatering, ska bli bättre! 
Igår hann jag inte blogga, och har inte hunnit eller orkat tidigare idag.
Nu ska jag verkligen göra kortare inlägg, men oftare, + bilder mycket mycket oftare! 

Igår så åkte vi ner till glommen, och Anna-Karin (faster) sminkad och fixade mammas hår.
Jag och Sara gick till Konsum och köpte saker som Sara behövde, och när vi kom tillbaka så fikade vi.
Tittade också på Gossip Girl, det är ju faktiskt riktigt bra! (brukar inte titta på det) :)

På eftermiddagen så red jag Sol, men Ulrika, Emma och Clara. Red i ridhuset, och hon gick riktigt fint, blir så glad! 
Hoppas det håller i sig, ska rida lektion för Alma på tisdag, så då blir det ju säkert ännu bättre också! :)

När jag kom hem så kom Sofie, vi hade mysigt hela kvällen, gick ut och gick, tittade på film och åt tacopaj och massa godis!
Tack för att du ville komma, hade det trevligt. <3

Idag har jag ridit Pandan, typ världens bästa häst när det gäller ridningen, hon är underbar! 
Jag har också fotat vid terrängbanan, för där är ju fälttävlan, så jag lägger ut lite bilder!

Nu ska jag nog plugga och göra backup på det sista på datorn, får ju nya på tisdag! :)





Ska äta, kanske kommer mer bilder i nästa inlägg!
2009-05-24 - 19:04:45
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar dig kusin.

Trevligt vare att få träffa dig igen!



puss <3

2009-05-26 @ 23:40:46
URL: http://fyrapinglor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0