1 timma skola, ändå trött!

Jag har inte orkat skriva innan idag.,
Haft en bra dag, väldigt slapp! Åkte till skolan som vanligt, och när jag stod och väntade på bussen, så kändes det som en tand ramlade ut, bara-så-där, men det var ett fäste till tandställningen som lossnade. Det skavde mot kinden, så jag ringde till mamma och bad henne boka en tid hos tandregleringen. 
Vi hade föreläsning från 8 till halv 10 eller vad det var, men jag var tvungen att gå vid 9, så var bara i skolan 1 timma.
Var hemma i typ en halv timma, och sen så åkte vi in till stan, tandregleringen, och när allt var fixat så var klockan halv 12.
Om jag skulle åka upp till skolan, så fick jag ingen mat, och jag var hungrig, och så skulle jag äta, och då hann jag inte tillbaka till skolan igen, så det blev bara 1 timma skola för mig.
När vi kom hem från stan, så gjorde jag svampsoppa med egna brödkrutonger, jätte gott!
När jag hade ätit, ungefär klockan halv 2-2, så åkte jag och mamma och red Putte.
Det blev våfflor till fika när vi kom hem, gott!

Nu sitter jag i soffan, med mjukiskläder och är trött. Skulle följt med mamma på någon grej hos Maria, men jag somnade först i soffan, och sen i sängen, så jag orkade inte! + att jag hade ont i huvudet!
Så nu ska jag snart göra lite mat tills mamma kommer hem. Hoppas jag får lite hjälp av pappa, annars går det nog.. sådär! ^^


Jag lovar, det ska bli bättre uppdatering , och även lite kortare inlägg då, men oftare, så att dom inte blir så jobbiga att läsa! :)  Ni får en liten bild här också!


 

2009-05-13 - 18:50:42
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0