Vårkänslorna kommer!

Hellluu,

Innan jag glömmer det, så vill jag bara säga: GRATTIS I EFTERSKOTT MIN ÄLSKADE KUSIN! :D<3
Hoppas du fick en toppen dag igår! <3

Idag, så har det varit en sjukt bra dag!
Det har varit as fint väder, och det blir jag pigg och glad av (y)
Först skola, gick ganska fort..
Mamma skulle hälsat på, men det blev inte. :D (a)
På vägen hem, så skrattade jag nästan hela vägen, och Fille med tror jag.
Sjukt kul hade jag iallafall, du är bra <3
När jag kom hem, så åt jag, och sen bytade jag om, och åkte till stallet!
Mamma följde med idag!
Dom var ute, och när jag ropade på dom, så kom dom i full galopp nerför backen,
såg så himla härligt ut, i det fina vårvädret, och se dom så glada! :D
Jag red i ridhuset, och när vi kom ner, så var det ingen där, men det stod hinder framme..
Så först red jag lite Dressyr, och hon var ganska duktig, fast väldigt fokuserad på hindrerna.
Men sen, så kände jag hur sugen hon var på att hoppa, så vi hoppade lite..
Hon var jättekul, och det märktes att hon verkligen älskade det!
Sen när hon hade fått hoppa av sig lite, så red jag lite Dressyr igen, och då gick hon ännu bättre.
Kronglade inte någonting i galoppen idag heller, och gjorde faktiskt riktigt fina fattningar!
Så nu hoppas vi att det bara går bättre och bättre, och även med Putte! <3

Imorgon ska jag klippa mig, tror jag vet hur! :)
Kanske skriver imorgon, och lägger ut en bild på hur det blev, får se!

Men nu ska jag titta på Andra Avenyn, och det är sjukt bra! :D
Puss
2009-03-17 - 20:40:05
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0