Varmt väder!

Har jobbat idag, så har inte hunnit skriva. Igår på eftermiddagen åkte familjen ner till havet och solade lite, sen hämtade vi pizza och åt det hemma. Lite senare på kvällen cyklade jag och mamma en runda också, mysigt.

Idag har jag somsagt jobbat, håller på att prismärka om allt i hela butiken, så nu tjänar jag pengar. :) Och det blir ruskigt billigt också, så om ni vill köpa billiga kläder så kom till Kräftfestivalen i Glommen. ;)

Nu ska vi äta, och sen ska jag upp till stallet och rida lektion för Alma, hoppas det går bra. 



Ha det bra!
2009-06-30 - 17:24:07
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: saga

hej!

såg på bilden på din heder( eller vare heter) och tyckte det såg ut som vid min stuga, får jag fråga dig vart det är nånstans?

tittade också på bloggen här bak och såg att du var vd sia glassfabriken och det är ganska nära där vi har stuga ( haverdal).

:)



om du känner igen det kan du mejla mig,

jag heter Saga och fyller 14 i maj :)

2010-03-20 @ 12:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0