Nu kommer ganska mycket text...

Nu har solen gått i moln lite, och jag har bränt mig lite, och fått soleksem, så tänkte passa på att skriva lite (eller, okej då, ganska mycket tror jag) 

Jag skrev om söndagen va? Jag har för mig det i alla fall! Tror inte jag skrev om vad vi åt, hmm.. Vi åt iallafall grillad fisk och kött med potatissallad till.. Supergott!

Måndag, igår så skrev jag ju också lite, men vi shoppade lite, var på marknaden nästan hela dagen. Till lunch åt vi typ kebabrulle, som var ca 50 cm lång, men jag orkade bara halva! ;)  Det tog lång tid hem, kom mitt i rusningtrafiken. Men när vi kom hem så åt vi pizza, väldigt gott det också! Det kommer väl antagligen bilder på vad jag köpte när vi kommit hem, men jag kan säga att jag köpte ett väldigt gulligt armband iallafall, tycker jag! ^^

Idag, så kom någon (kommer inte ihåg vem det var (a)) och vi gick ut och la oss och solade, jätte härligt väder..
Vi åt frukost med jättegott bröd (brödet är så himla gott, skulle nog kunna leva på brödet som finns här nere) med jordgubbsmarmelad på, gurka och vattenmelon. Supergott, fick också riktigt sommarkänsla. Efter frukosten så la vid oss vid poolen igen, solade och badade de, jag älskar´t. Drack också vattenmelonsdrink. Vid lunch så gick vi ner till stranden och åt mat, världens tunnaste hamburgare. Haha! Gick ner och kände på vattnet också, ganska skönt faktiskt!
När vi hade gått en runda på stranden, tatt lite kort och så, så skulle vi gå tillbaka till bilen, (det är bara 5 minuter från huset, men Dom körde oss ändå) så var det jättevarmt, trodde det var typ 40 grader. När vi kom vid ett ställe så var där en orm, läskigt, men som tur var så smet den (fast jag hade gärna tagit ett kort på den). Nu har vi varit hemma en ganska lång stund, och jag har badat och så! Tänkte ladda upp lite bilder också, men jag har inte lagt in dom i datorn men dom kommer snart i ett eget inlägg. Pappa går och klipper gräset hos dom, och dom har en gräsklippare som man har en sladd efter, haha! 

Nu ska jag lägga in bilderna, och så laddar jag upp dom sen! Ha det bra, puss.
2009-06-02 - 15:50:35
Turkiet 2009 - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0