kommer frysa ihjäl hemma i Sverige!

Nu har vi precis kommit hem från en restaurang som vi ätit på. Det var en mexikansk restaurang, så vi  åt tacos. Det var jättegott och nu är jag proppmätt. Det var 30° i luften när vi körde dit, och då var klockan 7, så vi satt ute och det var jätteskönt! Jag kommer ju frysa ihjäl hemma i Sverige! x)

Imorgon blir det sol och bad hela dagen, och på måndag åker vi hem :(

här kommer lite bilder ifrån idag!


Familjekort,  ignorera mig!


Jag och mamma, ignorera mig igen!


Jag, ett glädjehopp från mig till er!


Tårtor som var vid restaurangen!


En tårta som ser ut som ett slott, det är en tårta!


Ett tv-rum, han tittar på fotboll! 


På tv;n är det fotboll som jag sa!                 Alla är riktiga tårtor!

Nu ska jag titta runt på lite bloggar och sen sova!  Skriver mer imorgon, :)
2009-06-06 - 21:40:15
Turkiet 2009 - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Mormor o Morfar

Hej på er. Det ser skönt ut men här kommer nog en sommar hit sen.Det sha bli varmare.

Är tårtorna lika goda som dom ser ut

Kram Mormor o Morfar

Hälsa alla PS Du kan väl skriva när ni

kommer hem Vi är hos

Kennet o Anita då

2009-06-07 @ 10:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0