Sommarlov!

Solen skiner, barnen är glada och deras fina sommar-klänningar är på, all sommar-musik är på och... Nae, så är det tyvärr inte. Det spöregnar ute och då blir det ingen riktig skolavslutning. Det var bara 4 stycken tjejer som sjöng, det var fint, men det brukar vara mer. När man kom ut så fick man stå under ett paraply, dessutom var mitt trasigt, men det var väldigt fint när 9:orna kom utspringandes och ganska många grät. Sen gick dom på sina vagnar och vattenkriget började. Det är nämligen så att på våran skola så åker 9:orna på vagnar (typ som på studenten) och så har dom jättemånga vattenballonger som dom kastar från vagnen. Det var en bra och fin skolavslutning, men vädret, njaa.. Det kändes mer som att vi ska ha jullov eller något. Blää! Men vi får hoppas att det blir fint väder snart! 

Jag sa ju att den nya bloggdesignen skulle komma upp den 12:e, och det är ju idag, men jag har inte kunnat ta bilderna, för det måste vara soligt, men jag kanske tänker om och gör en annan header eller något sånt, vi får se!

Ikväll så kommer pappa hem med tårta och det blir antagligen god mat. Ska be pappa hyra filmen "I taket lyser stjärnorna" som alla säger är jättebra. Hoppas han gör det, för då kan man sitta inne och titta på en bra film och äta chips eller godis medans det smattrar på rutan, mysigt!


2009-06-12 - 15:54:41
- 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: sara

http://www.gratis5.se/user/register/barbisblogg

sidan är skitbra, det är lätt att samla poäng och jag har redan fått ett presentkort, du får dessutom 25 extra poäng genom att bli medlem via JUST MIN länk :) Vad säger du? Vore snällt!

2009-06-13 @ 19:03:28
URL: http://barbis.blogg.se/
Postat av: sarah

änltigen SOMMARLOV! =)

snygg blogG!

2009-06-13 @ 22:17:43
URL: http://sariiism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0