Sol och bad hela dagen!

Idag har vi solat hela dagen, det är underbart väder! Har också tagit kort när vi har badat och så, som jag tänkte lägga ut så ni kan se hur underbart vi har det.. Men när jag skulle göra det så hittade jag inte sladden, så jag får leta upp den och lägga in dom ikväll! :D

Camilla har varit på skolan hela dagen, för dom hade någon "fest" där, och Dom har jobbat, så det har bara varit familjen + Josh hemma, men han har suttit på sitt rum hela dagen, så det har bara varit våran familj typ, så Camilla beställde pizza (eller Pide, turkisk pizza, jättegod) som blev hemkörd, så det ringde på dörren och vi fick 4 pide. Däremot så blev det lite svårt, för han kunde inte engelska och började prata på Turkiska, men vi förstod inte, men han skrev hur mycket det blev på en av pizzakartongerna, så det löste sig tillslut iallafall. ;)

Nu gick jag in för att skriva lite i bloggen och så, funderar på att gå ut och bada lite, så jäkla skönt ute ju! Får ju passa på, för det är ju bara en och en halv dag kvar, + denna då, men denna är ju snart slut! :( Men har haft en underbar vecka, så man får ju vara glad, har ju också haft toppen-väder! :D


Ha det bra , så ses vi snart! :D 
2009-06-06 - 15:49:19
Turkiet 2009 - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0