Skolavslutnings-frisyr?

Här kommer  ett snabbt inlägg bara.. Jag och mamma har varit nere hos våra grannar och visat bilder från Turkiet, för det var deras dotter vi var hos. Det tog en timma och nu sitter jag här.

Jag har fixat klänning, skor, tights och kofta till skolavslutningen, men jag vet inte hur jag ska ha håret och vad jag ska ha för smycken, jag testade lite frisyrer idag, och en gillade jag men jag vet inte om den är lite för fin kanske. Vi får se!

Nu ska jag nog hoppa in i duschen och sen sova, för jag är trött och fryser så jag längtar efter att få krypa ner i min sköna säng och dra täcket över huvudet.



Sov gott , dröm sött!
2009-06-10 - 21:32:20
- 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0