Jag älskar vädret!

Denna  sidan verkar väldigt bra tycker jag, får hoppas att den är det också! Bli medlem ni också? Klicka på länken här för att bli medlem, det är helt gratis!


Idag har jag varit med Nathalie, trevligt. Tog lite kort vid ljungsjön som kommer upp någon gång när jag har fått bilder av nathalie! :D Det har varit underbart väder ute, strålande sol och varmt. Ska nog till stranden imon hoppas jag. Ska rida också, får se när det blir.. vill så gärna till stranden, men vill ju rida också, men jag hinner nog både och! :)

Nu tittar jag på tv, och sitter och redigerar lite bilder.. Glöm inte detta! ;)


puss

2009-06-22 - 20:10:21
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0