Heldag med Mamma!

Idag blev det en heldag med mamma, mysigt vart de! Vi åkte till Gekås efter att jag tagit en skön dusch och ätit frukost. Hittade mycket smått och gott som är bra att ha på sommaren. När vi var klara inne på gekås, så gick vi och lämnade sakerna i bilen, och gick till Sko-boo och köpte Crocs och några "skydd" för flippflopp så att jag inte ska få mer skav. Jag har skoskav på tre ställen på fötterna, har haft i två veckor snart, och mellan stortån (av flippflopp) och uppe i knävecket, ett ganska stort, av ridstövlarna, så jag vill inte ha ännu mer. ^^

När vi hade köpt det, så gick vi och åt mjukglass, mums! Och sen åkte vi hem. Vi åt lite lunch och sen åkte vi in till stan och lämnade cyklarna och gjorde lite ärenden. Sen körde vi ner till Slöinge. Först åkte vi till gudmundsgården och köpte kött och så, och sen till Eriks hästshop och tittade på lite saker till mig. Det blev en Kavaj, helt okej för mig var den, satt bra och var ganska så fin, så jag är nöjd. Det blev bara den, för jag behövde typ inget annat, men tittade på lite annat. Sen åkte vi till Sia glass och köpte massor av glass och strössel och sen körde vi hem.

Vi har precis gått ut och gått med Ebbot, fast jag cyklade och nu håller mamma och pappa på att göra mat, grillspett med paprika, champinjoner och rödlök och klyftpotatis till tror jag det blir, älskar det! MUMS! (:



Ha det bra i det underbara sommarvädret! :)

2009-06-24 - 19:05:52
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0