Hållö



Vi åkte ut till Hållö idag, tog båten (går en båt dit) ut och gick runt där lite. Hållö är en liten ö här utanför smögen, inte så stor, men mysig. Vi fikade också på ett litet café, våfflor blev det för min del. Efter fikan så letade vi upp ett ställe där vi kunde sitta och sol lite, men det fanns inte någon ställe som var helt lä, men tog det bästa vi kunde, och jag somnade , (a) Fick nog lite färg i ansiktet också känns det som, även fast det inte kändes som det då (var inte jättefint, ganska molnigt). Nu ska vi snart äta och sen ska vi ner och träffa några kompisar, får se om vi hittar på något eller om föräldrarna bara sitter och tjötar, isåfall sitter väl jag bara och glor, -.- Jaja, vi får se! :)
2009-07-24 - 19:55:03
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: lovisa

hahahahah, nej men då är jag ju inte själv om den saken då! =DDD moahahaha! det är hopplöst... =o



vad ska du göra idag? =))

2009-07-25 @ 10:40:23
URL: http://lovisafrick.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är verkligen jättebra på att fota ! Haft en bra dag ? :)

2009-07-25 @ 12:57:48
URL: http://hhaannapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0