Nystädat rum.



Idag har jag varit duktig. Först, efter maten, så åkte jag och red, och det blev hårdträning eftersom jag inte ridit henne på läänge. Det gick bra, förutom i galoppen då hon var en aning spänd, men det gick ju ändå bra. Ska rida imon med, får se, tror det blir antingen hoppning eller rider jag nog ut. När jag kom hem så åkte vi till stan och fixade lite saker. När vi kom hem, så gick jag direkt upp och städade mitt rum, storstädade, eller, jaa, inte i alla lådor och så, men fixade allt, dammade precis överallt, dammsugade och så, och när jag var klar med det, så mublerade jag om lite, och det blev faktiskt riktigt fint, (tycker jag då) haha. På bilderna ovan ser ni ju hur det var och hur det blev. ;)

Nu när jag har städat mitt rum och så, så kan jag börja fixa lite saker på datorn imon, ska greja lite med bloggen och så. Ni får se imon (om jag fixar det). ^^ 
2009-07-29 - 21:33:00
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej =)

2009-07-29 @ 21:53:31
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Leia

Fin header. =)

2009-07-30 @ 13:20:48
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0