Tappat prenumeranter!?

Okej, nu har jag tappat väldigt många prenumeranter, från 18 till 15 på bara 3 dagar.. Beror det på att jag inte skriver ?

Jag hinner faktiskt inte skriva, har inte haft med datorn, är inte hemma denna veckan.. Ha tålamod, jag skriver mer efter festivalen är slut! Ni stannar väl? (a) Aja, inget jag kan göra åt, bara lite tråkigt. Jag skriver lite nu iallafall.

Har jobbat hela tiden, säljer kläder. Ikväll blir det att äta i kräfttältet, sjukt gott, bara det att jag har precis varit inne och bytat tråden på min tandställning, så vet inte om jag kan äta ikväll. :( Men vi får hoppas på det!

Som sagt, jag hinner nog inte skriva varje dag nu, men ska ta ner datan till glommen och se om jag kan få fixat internet, isåfall kan jag skriva lite! :D



om du gillar min blogg, tipsa gärna andra om den, och om du inte följer den , lägg till den på bloglovin? Lovar att bli bättre på att skriva och lägga ut bilder! + att det kommer en ny blogdesign snart, trivs inte med denna! :)
2009-07-10 - 11:56:28
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0