Om bloggen!

Jag började blogga hösten 2008. Då hade jag en blogg på blogger.com, men gillade inte sidan, och därför gjorde jag tildaajohanssson.blogg.se. Började blogga varje dag, och skrev i minsta detalj om vad jag gjorde på dagarna, så det blev väldigt mycket att skriva. Nu har jag ändrat, det är (eller ska bli iallafall) mindre text, mer bilder, då jag själv tycker det är roligare när jag läser andras bloggar, där det inte är så mycket text i ett inlägg, och minst en bild. Så det ska det bli här också, sen vet jag inte vad ni tycker är bäst, mycket bilder, lite text eller mycket text, lite bilder, men jag gör det jag tycker är bäst, och så blir det nu! 

Vad handlar bloggen om? 
Ja, vad ska man säga, det är väl en fotoblogg, lite babbel, vardagssaker och lite tips & trix (eller, ja, ska iallafall försöka ge er lite tips och trix om blandade saker). 

Är det copyright på bloggen? 
Ja, självklart! På allt på mig blogg. Ingen får alltså ta mina bilder, texter, designer o.s.v.

Om du gillar min blogg...
... Följ den gärna med bloglovin. Blir alltid lika glad när jag ser att jag fått en till prenumerant, och det är ju för er jag skriver. Om du vill, så kan du säga till när du har lagt till mig, så kanske jag vill följa dig också. :)

Du kan klicka på ikonen nedanför för att lägga till mig på bloglovin.'

bloglovin


Du får mer än gärna kommentera min blogg, mina bilder o.s.v, det är alltid lika kul! 

Hoppas ni gillar min blogg, och om det är något du vill se mer av i bloggen, så får du gärna kommentera och säga vad det skulle kunna vara! 
2009-07-18 - 21:53:24
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0