Ljusare och fräschare!

Gjort lite nytt i bloggen, vad tycks? Bättre eller sämre? Jag tyckte att det behövde ljusas upp lite, blir nog dom mörkare färgerna till hösten. Ska fixa lite mer med bloggen senare.

Vad gör ni? Och vad ska ni göra ikväll? 

Jag ska nog se om det kommer någon bra film på tv, äta chips och dipp, och kanske gå ut med hunden, och kanske fixa lite med bloggen. Vi får se vad som händer. :)

Gjorde iordning en bild lite tidigare idag, eller ja, för några timmar sedan, det ser ut som om jag är olika stor, 
men det är jag inte, det är samma på alla.
2009-07-31 - 19:37:04
Allmänt - 4 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

Gillar färgen på klänningen :).



SVAR: Hihi åh tack ska du ha ! Kram

2009-08-01 @ 00:18:09
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Anonym

la till dig nu:D lägg till mig nu också!



http://dollhouse.devote.se

2009-08-01 @ 11:40:26
Postat av: Anonym

Häftig bild du har gjort:)

Fin klänning oxå;)

2009-08-03 @ 17:34:51
Postat av: Sara

Hejj ! (:

Jättefin bild du , :]]



Btw, din blogg ser lite konstig ut för mig när man läser den inlägg för inlägg [följer via bloglovin], menyn hamnar liksom under inläggen, sen när man går till startsidan ser den normal ut. Vet inte om det är för att jag har internet explorer ?



kramar, <3 Måste ses snart (:

2009-08-06 @ 11:12:57
URL: http://saranorrhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0