Hinner inte riktigt blogga!

Jag hann inte skriva igår, hade fullt upp hela dagen. Det är ju ganska mycket nu innan tävlingen, och så jobbar jag och så vill jag ta vara på vädret också. Men igår, så jobbade jag först, och sen åkte jag och mamma in till stan och handlade, åkte även ner till stranden, men hann bara vara där i en timme. Sen åkte vi hem och åt och sen red jag lektion för Emily, världens snällaste och bästa tränare. :D

Idag ska jag jobba, sen blir det kanske stranden och sen ska jag rida lektion för Emily, och sen får vi se om jag hinner skriva efter, måste ju fixa allt inför tävlingen, men jag kanske hinner skriva lite! Annars skriver jag imon.


Pusss
2009-07-03 - 10:53:23
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Liisa

SVAR: Tack för att du svarade på frågorna. Det betyder :) Men framförallt tack för att du läser min blogg :D <3

2009-07-04 @ 19:36:24
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0