Ännu en mysig kväll!

Ikväll har vi haft det jättemysigt. Tjejerna (mamma, jag, min syster och mammas kompis) bestämde oss för att gå in till Smögen, medans killarna (pappa och pappas kompis) skulle ta bussen in lite senare. På vägen till smögen träffade vi ett par andra kompisar till mamma och pappa, och deras dotter, som var på väg till en ridtävling, för dom skulle hjälpa till där, så då följde Emma (min syster) med dom, så jag har varit enda barnet ikväll, men det har varit mysigt ändå. Först shoppade vi lite och sen åt vi. Vi åt på en jättemysig restaurang på bryggan, jag beställde in en hummersoppa, mamma något kött och pappa en pastarätt så delade vi lite på allt och allt var verkligen jättegott. Sen så gick vi och shoppade lite till och sen vid 9 gick vi och satt oss på mitt favorit fik/restaurang som jag pratade om för några dagar sedan, Cofféroom heter det. Vi drack Latte macchiato och så köpte vi en jäääättestor chokladbolle, den var större en ett äpple, (;o) men vi delade på den. 

Nu sitter jag hemma i huset och är götrött, så ska nog ta och lägga mig och läsa och sen sova, och hoppas på att det är sol imorgon, jag vill sooola. :) Idag har det regnat lite smått hela tiden, och vissa stunder har det regnat rätt så rejält, så imorgon vill vi ha sol.  Godnatt, sov gott!


2009-07-23 - 22:54:41
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0