Just one week left!

Jag har inte orkat skriva dessa dagarna, och jag försöker nu att fixa med bloggen, koda och göra banner m.m!
Jag hoppas att det snart kommer upp lite ny design och så. (:

Igår var det en bra dag, jag åkte och red Putte på eftermiddagen. Saknar honom mycket när jag inte rider så ofta. "/
Men jag och han har börjat förstå varandra bra, (ni som rider förstår vad jag menar) och nu går det faktiskt väldigt bra.
Han orkar mer, och är mycket lugnare m.m, skulle väl vart bra om han kunde vara lite piggare ibland! (a)
På kvällen kom Carran hit, och vi tittade på körslaget och åt middag, allt var bra!
Men sen hände det något, och allt blev skit. Dock kan jag inte skriva det här, och fresten vet jag det knappt själv.
Det löste sig lite senare iaf, och det var tur!
Kärlek är viktigare än allt annat, det vet ni <3

Idag, så vaknade jag typ vid halv 11, och gick upp och åt frukost, och sen åkte jag och mamma och pappa till Eurostop i halmstad. Vi åt mat, och sen gick vi och tittade i lite affärer. Dock så hittade jag inget jag sökte. (a)
Pappa köpte 3 par skor. ;o
Sen åkte vi till Hööks, men hittade inget där heller, eller ett par ridstövlar, för 2000 kr, men tyckte inte dom var jättesnygga eller jättesköna, även om dom passade väldigt bra, så dom sket jag i. ^^
Sen åkte vi till någon annan djuraffär, för att leta upp en "hundsäng" till Ebbot, för Emma har tröttnat på att ha honom i sängen, så hon har lagt jätte många madrasser i sin säng, så nu är den så hög, så han hoppar inte upp i den. Men jag och mamma tyckte synd om honom, så vi tänkte köpa en "hundsäng" då. Men hittade ingen bra, så får väl hoppas att vi hittar någon förr eller senare. ;)
Sen åkte vi till något konstigt ställe, långt in i skogen (?), som jag inte kommer ihåg vad det hette. Där fanns väldigt mycket saker. (Vitvaror eller vad det heter?) Mamma och pappa skulle titta på spis, kylskåp och dusch. Vi hittade en spis och ett kylskåp, men ingen dusch. Så vi får hoppas att spisen och kylskåpet kommer till min födelsedag, för annars blir det inte lätt att laga alla mat, för just nu har vi para en platta att laga mat på, för spisen sprack här om dagen.
Dagen har varit bra, förutom att jag "glömt" att plugga till spanskaprovet som är imorgon, :/ Så det går nog inte så bra!
Nu sittter jag här och halvsover, så nu får jag plugga vidare, och sen sova!

Idag så är det bara 1 vecka, exakt, till min födelsedag. Jag längtar!! (a)

Imorgon blir det Gekås med Sofie, det blir toppen. <3

Igår satt jag och pappa lite med kodningen till bloggen, och vi fattade faktiskt lite när vi slog ihop våra kloka hjärnor. (y)
Så nu är det bara att hoppas att det snart blir en fin "design".
PussoKyss
2009-01-18 - 21:31:07
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0