280109

Igår var en väldigt bra dag. Jag vaknade kvart över 6 typ.
Gjorde mig i ordning och sen åkte jag till tandläkaren vid 20 i 8.
Klockan 8, skulle jag till tandregleringen, och det gick väldigt fort, tog bara 10 minuter att byta tråden i tandställningen.
Sen åkte jag direkt till vanliga tandläkaren. När jag var klar där, så åkte vi och handlade.
När jag kom hem, satt jag mig vid datorn, pratade med Sofie, och bestämde att vi skulle va.
Efter maten hos mormor och morfar, så packade jag ihop mitt pick och pack, och gick ner till 'Nyhem'.
Sofie skulle möta mig, men hon fattade inte riktigt vilken väg, så vi gick om varandra. -.-     hahahah ^^
Men tillslut så kom båda hem till henne.
Vi satt lite vid datorn, eller okej. Mycket. (a)     Nästan hela tiden faktiskt.
Sen så kom pappa och hämtade oss, och vi åkte hem till mig, och jag bytade om.
Sen åkte vi till stallet, och jag red Sol, och Sofie red Carsimha. x)
Det var ju lite skillnad på Sofie och Klara kan man ju säga. ^^
Kom ihåg låten som Klara sjöng helahela tiden sist jag och hon red, så här gick den:
Lilla hästen plopp, red uti galopp,
backe upp, och backe ner, tills han inte orka mer,
till stallet gick han då, mumsa havre i en vrå,
sen ska hästen sova sött, för han är så trött.
Sen hade man den på hjärnan hela kvällen, men när jag skulle skriva den i bloggen, kom jag inte ihåg den, (a)
Jag hoppade med Sol, och det gick väldigt bra, fast hoppade väldigt lågt.
Men hon var pigg och duktig.
Imorgon (Torsdag) så ska jag rida för Lina. Hoppas det går bra!
När vi hade ridit klart, så gick vi till stallet, och sen åkte vi och hämtade Emma.
Sen när vi hade lämnat Sofie, och kom hem, så åt vi tacos.
Jag satt lite vid datorn och så, sen gick jag och la mig.


Idag: Skolan var seeeeeg. och någon hade väldigt mycket överenergi på slöjden. Hahahaha, nämner inget namn! ;)
Efter skolan så följde jag med Felicia hem.
Vi har lagat mat, suttit vid datorn, pratat, bakat negerbollar, och pratat ännu mer.
Filles dammsugare är nog väldigt hungrig tror jag, eller vad säger du fille? (x
Och katten var väääldigt lös i magen tror jag. (a)
Negerbollarna, (chokladbollarna, med ett finare ord) blev faktiskt väldigt goda.
Nu sitter vi här och ugglar framför våra datorer, och snacka med folk.
Imorgon ska jag rida för Lina, och det ska bli skoj.
Men nu orkar jag inte sitta här och skriva mer.

Tänkte bara säga en sak, Jag saknar min Ellen Gotiting. <3


Om du vill snacka fille, så finns jag alltid, alltid! Det vet du! <3

 
2009-01-28 - 17:29:03
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0